vineri, 31 august 2012

-

De la intamplarea aceea, n-am mai putut sa dau de el. Nu ca n-ar fi fost online pe orice retea de socializare si nici ca mi-era mie rusine... efectiv a fost mai simplu sa nu vorbim. Fara drama, fara sa ma gandesc daca am spus ce si cand trebuie. Totul a fost.. simplu. Si mi-a placut. Desi n-am incetat niciodata sa-l iubesc.
Si dap, suntem aici, in prezent. Unde eu sunt la balul bobocilor in liceul lui. Tot nu inteleg ce caut aici, au trecut 6 luni. Tipul care ma place si imi place, m-a invitat sa merg cu el in seara asta. Am acceptat evident si chiar speram sa ma sarute odata...si acolo era EL, cu un pulover care ii statea genial. Inalt si cu cercelul din urechea stanga, cu aspectul nebarbierit de 2 zile, band ceva. Oare o fi aici cu ea? Ar trebui sa zic buna sau sa ma plimb pe langa el pana ma observa? Pai, nu prea a contat odata ce picioarele au inceput sa mearga fara voia mea. Am mers sa iau ceva de baut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu