luni, 9 iulie 2012

- Eu un baiat ca toti ceilalti, nu inteleg ce are asa special...
- Sincer? Nu stiu cand s-a intamplat, dar s-a intamplat. Ochii aia care erau atat de verzi incat simteam ca ma omoara, de parca cautau numai victime. Si felul cum isi ciufulea parul.. eu am cazut victima privirii lui, a tot ceea ce era el. Si cand vorbea, parca facea totul sa sune atat de simplu, atat de usor de suportat, atat de bine. Ma intelegea atat de bine. Glumele nu prea subtile si perverse, nike-urile pe care le purta mereu si felul cum zambea... Te facea sa-l crezi ca iti rade tie sincer, cand defapt tu nici nu contai pentru el.

 ...mi-a palcut asta, felul in care m-ai lasat tocmai pe mine sa ajung la tine si cum imi spui chiar si in serile astea ca noi avem o legatura, cuvinte pe care daca mi le-ar fi spus oricine altcineva le-as fi luat in ras; dar nu, tu reusesti sa vorbesti atat de serios si sincer incat simt ca e inutil ca eu sa mai spun vreun lucru dragut. Si de ce atunci cand nu vorbim vreau sa-ti spun ca mi-e dor de tine? De ce am si acum cand deschid telefonul "pupicul" ala la mesaje trimis la 18:18? Wtf is this man? Nu pot sa fiu aici pentru totdeauna, asteptandu-te. Nu poti fi dragutz si apoi sa te intorci la ea, NU POTI!
Dar poti. Asa cum faci mereeeu.. Uite-te la mine, 3 veri, ok? 3 veri si eu sunt inca aici si tu esti inca aici si imi spui ca nu sunt ca "ele" si ca niciodata n-am fost, ca am fost cineva mai special. De data asta te uiti la mine si parca nu te mai recunosc, dar imi placi. Te iubesc defapt, mult mai mult. Iubesc felul in care esti tu acum, atat de relaxat si cum zambesti mereu si faci o gluma si cum te bosumfli daca nu iese cum vrei tu. Cum spui tu asa, vorbe pe care numai de la tine nu ma asteptam sa le aud, cum imi spui ca o sa ai grija de mine ( tu chiar mi-ai zis asta, lol ) iar eu devin ironica. Mi-e frica sa te pierd sti...si ironia? E ca sa ascund totul. Vreau sa te uiti la mine si sa-mi zici ca vei ramane in viata mea, chiar daca, doar ca simplu prieten.

-Asta i-ai spune?
-Da..nu. Si te rog, nu-mi frange inima, iar. Stiu ca o sa o faci dar macar de data asta, fi acolo.
-Ai grija sa nu regreti.
-Nu regret nimic; dar daca o sa regret ceva, va fi faptul ca n-am facut nimic de data asta, nu ca am facut.

2 comentarii: