sâmbătă, 16 iunie 2012

psycho

- M-a iubit...
- Vorbim despre baiat sau despre viol?

Ma uit la data din calendar. Au mai trecut 6 luni. Evident ca in tot acest timp am incercat sa ma omor, sa ma droghez, orice numai sa uit. Cel putin pana in momentul in care Vili m-a gasit cu seringa in mana, mi-a promis ca nu le spune alor mei daca ma duc la psiholog. Ce ironie, nu? Meseria pe care eu visam sa o practic e aplicata asupra mea. Dr. R., psiholoaga, se uita la mine confuza.
 -Dar de unde sa stiu eu? Nu de asta am venit aici? Eu vorbesc ca sparta si voi imi dati raspunsuri, nu? M-am saturat sa ma gandesc la el, m-am saturat sa-mi amintesc mainile celor care m-au violat. M-am saturat sa plang noptile si sa nu ma  mai multumesc doar cu tigari ci cu droguri. Nu eram eu asa...NU ERAM ASA!
-Da, inteleg, dar s-au produs anumite schimbari in viata ta, uneori e bine sa uitam trecutul...
-Vrei sa sti ce as vrea sa uit eu? Felul in care o persoana straina incearca sa ma ajute pentru a castiga niste bani. M-am carat.
Am iesit trantind usa si am plecat spre casa plangand. Cum au putut atatia sa treaca peste o dragoste neimpartasita? Cum au putut sa uite cele de care barbatii profita, sentimentul acela dezgustator de maini pe corpul tau. Sunt prea multe.
Am intrat pe usa si am cazut in genunchi plangand. L-am sunat. L-am sunat in sfarsit pe el, pe Victor.

-ALO?
-Te iubesc. Prostule.

Am inchis si am inceput sa caut seringa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu