duminică, 21 noiembrie 2010

.


In cel mai prost moment, a inceput "best behaviour".

*asa ca da drumul la melodia asta si imagineaza-ti in ce situatie eram eu atunci*

https://www.youtube.com/watch?v=HWX5r3TaD6w

Nu ne-am mai fi auzit din cauza muzicii dar totusi, ne uitam unu la altul cu paharele de suc in mana, desi unul din noi ar fi trebuit sa plece.
Si ala a fost momentul in care am simtit ca trebuie sa spun ceva.
-Uite...Victor...
Surprinzator, ma auzea. Eram foarte aproape unul de altul. Periculos de aproape.
-Of..sa sti ca eu inca te...
Si exact ca in filmele siropoase de dragoste, a aparut J., partenerul meu si tipul care se presupunea ca vreau sa ma sarute.
-Dansezi?
Vic facuse ochii mari cand a realizat ce eram pe cale sa spun, faptul ca o auzea poate i-ar fi smuls o reactie...totusi, am renuntat aman2 la orice speranta in acel moment. M-am uitat la Vic. J. s-a uitat la Vic iar eu am incercat sa trag de timp.
-Voi va cunoasteti?
Am auzit doua nu-uri spuse simultan, foarte nerabdatoare. I-am prezentat.
-Deci dansezi?
Vroiam mult sa dansez cu J., sa-mi traiesc viata MEA. Vic astepta, nu stiu ce. M-am uitat la el cu o pivire pe care a recunoscut-o ca fiind numai pentru el.
-Da...sigur..l-am luat pe J. de mana. M-am uitat apoi la Vic. Vorbim mai tarziu, ok?
Si am plecat. Nu aveam garantia ca vom vorbi mai tarziu dar, in timp ce eu plecasem sa dansez, nu departe de Vic, el ramasese acolo cu sucul de visine in mana, pivindu-ma. Gelozie. Am incercat sa ma deconectez, sigura ca va pleca, insa constienta ca ma va privi. M-am miscat pe ring, unduindu-mi soldurile iar J. s-a dovedit a fi un partener de dans foarte bun. Mi-a soptit ceva la ureche  "o sa te sarut acum" iar "ce"-ul meu a fost curmat de sarut. Vic nu plecase de acolo. Nu stiu daca s-a uitat la sarut, sau daca l-a surprins la fel ca pe mine. M-am uitat uimita la J. Chiar imi placea, de ce l-as fi pierdut? L-am tras de camasa, mai aproape de mine si l-am sarutat apasat. S-a uitat la mine, mi-a zis ca sunt frumoasa si m-a sarutat iar. Apoi m-a strans tare in timp ce ne miscam lent pe ring. Am deschis ochii cateva secunde. Vic era acolo si se uita la noi. Inca? Nu m-a vazut ca m-am uitat. Mi-am pus bratul in jurul gatului lui J. si am inspirat adanc in timp ce m-am lasat inconjurata de parfumul lui. Mi-a dat drumul si m-a pus sa fac o pirueta, apoi m-a tras inspre el, eu fiind cu spatele lipit de pieptul lui acum si el avand o mana in jurul meu. Nici nu-mi dadusem seama ca zambisem incontinuu. J. m-a sarutat pe gat, apoi melodia s-a terminat si mi-a dat un mic pupic.
M-am intors spre Vic. M-a privit in ochi, apoi a aruncat paharul cu suc pe jos si a iesit afara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu